BBQ-Zoutchallenge

Fantastisch dat je meedoet aan de BBQ-Zoutchallenge van de Nierstichting! Ook in de zomer kun je minderen met zout. En wij gaan je daarbij helpen.

Zoutbewuste BBQ-recepten

Download gratis ons digitale BBQ-receptenboekje. Hierin vind je zoutbewuste en zomerse recepten die eenvoudig te bereiden zijn en buitengewoon lekker. Daarbij geven we je handige tips. Bijvoorbeeld hoe je eten op smaak brengt met kruiden. We laten je nieuwe smaken ontdekken en leren je om de zoutste BBQ-producten te vermijden of te vervangen. Zo houd je het je leven lang vol om zoutbewust te eten. En daar worden je nieren blij van!

Maak kans op een kruidencarrousel

Gezond leven is belangrijk en teveel zout is slecht voor je nieren. Eten waarin minder zout is verwerkt is even wennen, maar de Nierstichting helpt je er graag bij. Maak kans op een van de 5 kruidencarrousels (ter waarde van € 69,90) met 20 potjes kruiden en specerijen. De winnaars ontvangen de kruidencarrousel thuis. Vul onderstaand formulier in en doe mee.

winactie kruidencarrousel

Ja, ik wil kans maken op een kruidencarrousel!

Lees hier ons privacy statement

Actievoorwaarden

Deze winactie wordt georganiseerd door de Nierstichting. Lees hier de actievoorwaarden.