Direct naar inhoud

Uw bedrijf en de Nierstichting

Maak ook écht het verschil en draag bij aan wereldwijde innovatie en een beter leven van nierpatiënten. Er zijn verschillende manieren waarop u als bedrijf of organisatie kunt ''ondernemen'' voor de Nierstichting.

Uw bedrijfsdonatie draagt bij!

Laten we de kunstnier klein maken. En de wereld van Fabian weer groot. Draag met uw organisatie bij aan de draagbare kunstnier! Uw organisatie of bedrijf kan écht verschil maken voor het leven van 2,5 miljoen nierpatiënten wereldwijd.

Word Nierstichting Vriend

Als Nierstichting Vriend brengt u patiënten verder én geniet uw bedrijf of organisatie van voordelen. Word met uw organisatie of bedrijf daarom Nierstichting Vriend. Samen maken we de kunstnier klein. En de wereld van Fabian weer groot.

Partnership aangaan

Laat uw merk, uw idealen en kernwaarden samenkomen bij de Nierstichting. We komen tot gezamenlijke uitgangspunten en werken samen toe naar invulling van maatschappelijk verantwoord ondernemen én een beter leven van nierpatiënten.

Bedrijf in actie

Wilt u de kracht van uw organisatie of bedrijf actief inzetten en écht het verschil maken? Kom dan in actie ten bate van nierpatiënten. Stimuleer medewerkers om mee te doen aan een sportief evenement ten bate van de Nierstichting, organiseer een benefietdiner voor al uw relaties of geef een feestelijke gelegenheid een bijzonder tintje door er een actie voor nierpatiënten aan te verbinden.

Fertile Ground

Net als veel bedrijven zet ook Fertile Ground zich in voor de Nierstichting. ''We zijn gepassioneerd om bij te dragen aan de bestrijding van nierziekten. Je bent zo echt met iets zinnings bezig'', vertelt Cornelie van Zijtveld, een van de founders van het bedrijf.

Nierstichting - Nalatenschap

Ik ga akkoord