Samenwerken begint met kennismaken

Bedrijven zijn voor de Nierstichting van onschatbare waarde om maximale impact te bereiken. Samen met bedrijven zetten we ons in voor een toekomst met zo min mogelijk nierziekten.

Een samenwerking met de Nierstichting is tweerichtingsverkeer. Als we jouw motivatie kennen om ons bedrijfsmatig te steunen, maken we in goed overleg een programma op maat. Met een thema dat aansluit bij jouw maatschappelijke visie, in een vorm die past bij jouw organisatie. Behoefte aan een kennismaking? Met onze relatiemanager Isabelle van Waesberge bespreek je de ideale samenwerking.

Isabelle van Waesberge, relatiemanager partnership: “Maximaal impact hebben op het leven van nierpatiënten lukt het beste als we vanuit gedeelde waarden vertrekken. Daarom gaan we graag met elkaar in gesprek: hoe werkt de organisatie, passen we bij elkaar? We ontdekken vaker overeenkomsten dan verwacht!”

Contact Smaakmakers
Meer weten?
Isabelle van Waesberge: ''Door de krachten te bundelen kunnen we samen nog meer impact realiseren en samen nieuwe kansen creëren.''

Ik wil graag kennismaken

Zo helpen we elkaar

Er zijn allerlei manieren waarop je als organisatie het verschil kunt maken. Door bijvoorbeeld een event te sponsoren. Of door met jouw medewerkers een sponsoractie te organiseren.
Wanneer je meer medisch-inhoudelijke verbinding zoekt, kunnen we samenwerken op het thema innovatie. Ook kun je er voor kiezen je steun te geven aan het genezen van kinderen met een nierziekte. Op het gebied van gezonde leefstijl hebben we een bijzondere en uitdagende culinaire sponsorpropositie, die is gericht op koken met minder zout: Smaakpartners.

Waarom de Nierstichting?
Als gezondheidsfonds met een landelijk bereik en een internationaal netwerk is de Nierstichting relevanter dan ooit. Wist je dat 1,7 miljoen Nederlanders (verborgen) nierschade hebben? Dat heeft grote gevolgen voor de toekomst. Gelukkig kunnen we hier iets aan doen. Door stimulering van een gezonde leefstijl en wetenschappelijk onderzoek naar medische innovaties.
Bedrijven die kiezen voor een samenwerking met de Nierstichting kiezen voor een zichtbare, maatschappelijke opgave, voor een positieve organisatie en voor een achterban die zich bevindt in heel Nederland, in alle lagen van de bevolking.

In het kort

• Toon je maatschappelijke betrokkenheid en versterk je corporate imago.
  • Kom met jouw organisatie in (direct) contact met de achterban en het brede netwerk van de Nierstichting.
  • Met jullie steun wordt het leven van tienduizenden nierpatiënten draaglijker.
  • Je helpt mee de kwaliteit van leven van kinderen met een nierziekte te verbeteren.
  • Het stimuleren van een gezonde levensstijl straalt positief af op je huidige en toekomstige medewerkers.
  • Jaarverslagplichtig? Door jouw organisatie te verbinden aan de Nierstichting als maatschappelijk doel, geef je direct invulling aan je sociale gezicht.
  • De medische innovaties die we financieren, hebben een wereldwijde impact.

Partners
De Nierstichting werkt al samen met een groot aantal partners. Bekijk welke bedrijven jou al voorgingen in een partnerschap met de Nierstichting.

Deze bedrijven zijn al partner van de Nierstichting

Ook partner worden?