Direct naar inhoud

Grote stappen gemaakt voor nierpatiënten!

Maak grote stappen voor nierpatiënten

Ruim 130 mensen gingen op zaterdag 16 en zondag 17 september 2017 van Dam tot Dam in actie voor de Nierstichting. Hiermee zetten zij niet alleen een supersportieve prestatie neer, ook maakten zij grote stappen met sponsorwerving door samen maar liefst €32.711 op te halen!

Toppers!
Iedereen die grote stappen maakt voor de Nierstichting is een topper! Sommige mensen verdienen een extra pluim. Zo bracht team GIP van LBN Betonbouw samen bijna 22.000 euro aan sponsoring bijeen. Geweldig! Eelke Hoekstra van basisschool De Reinböge haalde daarvoor €1790 op, mede dankzij een gulle gift van rijschool Bert de Vries. Joke Kamminga-Mulder bracht voor dit team 1300 euro bijeen en Matty Kloosterman van der Meer 1060 euro.
Andere topsponsorwervers zijn Evie Mulder (1100 euro) , Bente van der Kleij (540 euro), Jessica Symister (632 euro) en Ytsje Westerveen (675 euro). Het sportieve team van the Boston Consulting Group (BCG) deed alweer voor het vierde jaar mee. Andere bedrijven die hun actie inzetten voor de Nierstichting waren: LBN Betonbouw (team GIP), DELL en Keesmakers.

Alle foto’s van onze lopers vind je in deze speciale Facebookgroep.

Damloop 2018
Meedoen in het Nierstichtingteam waardoor je voor 2018 verzekerd bent van een startbewijs in het goede-doelenvak? Stuur dan een mail naar actie@nierstichting.nl.