Direct naar inhoud

Passo di Gavia

22 t/m 24 september 2017

Démarrage voor de draagbare kunstnier

Wil je jouw fysieke grenzen verkennen en tegelijk het goede doel steunen? Dan is het bedwingen van de Passo di Gavia - een bekende col uit de Giro d’Italia - wellicht iets voor jou. Op 23 september 2017 beklimmen we op de fiets één van de hoogste paswegen van Europa om zoveel mogelijk geld op te halen voor de draagbare kunstnier.

Als je deze uitdaging aangaat kan je van 22 t/m 24 september een geheel verzorgd weekend naar Italië tegemoet zien. Daar beklimmen we op 23 september de Passo di Gavia. Ter voorbereiding organiseren we drie fietsclinics om alvast iets te ervaren van wat je op de Passo di Gavia te wachten staat.

Ga je de uitdaging aan? Dan willen we je vragen om zoveel mogelijk – maar minimaal € 2.000 – op te halen voor de draagbare kunstnier. Reiskosten bedragen € 1.250. Er zijn slechts 50 plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij.

Voor meer informatie en aanmelden: Janneke van Kesteren, tel. 035.697.80.40, email jannekevankesteren@nierstichting.nl.