Ga een partnership aan

De Nierstichting werkt samen met een groot aantal partners. Wilt u ook uw merk, idealen en kernwaarden laten spreken in een samenwerking met de Nierstichting? Door de krachten te bundelen kunnen we samen innovaties mogelijk maken en ondernemen voor nierpatiƫnten.

Maak het verschil

U kunt zich verbinden aan een specifiek project, zoals de ontwikkeling van de draagbare kunstnier, of samen nieuwe kansen creëren. Bijvoorbeeld gericht op baanbrekend onderzoek dat genezing van nierziekten mogelijk kan maken. Dat betekent écht het verschil maken voor toekomstige generaties.

We komen graag samen met u tot doelstellingen en geven daarbij graag betekenis aan employee engagement, Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) en een beter leven voor nierpatiënten. Wanneer we samen de juiste balans vinden voor winst (profit), respect voor de sociale kant (people) en het milieu (planet) dan zal dit leiden tot een optimaal resultaat en win-winsituatie.

Onze partners

Dell wil dromen verwezenlijken en doet dat via innovatieve technologie oplossingen en een charity community. Een team van Dell Nederland liep mee met de Dam tot Damloop in 2016. En medewerkers van Dell kozen de Nierstichting als goed doel voor het benefietdiner dat Dell organiseert in 2017, wegens het 25-jarig jublieum van Dell Nederland. Jaarlijks krijgt elk van de 100.000 Dell-medewerkers die vrijwilligerswerk doet, een voucher van € 600 om te doneren aan een selectie van goede doelen. De Nierstichting is er daar één van.

Care4Care Nederland verzamelt gebruikte kleding in via kledingcontainers op diverse locaties zoals tuincentra, bouwmarkten, scholen en supermarkten. Vervolgens draagt zij zorg voor de sortering en distributie ervan in landen in Afrika en Oost-Europa. Care4Care gelooft in een duurzame samenleving. Daarom doneert Care4Care een deel van de opbrengst aan de Nierstichting.