Doe mee aan of sponsor een evenement

De Nierstichting biedt diverse (eigen) evenementen door het hele land. Evenementen die zich goed lenen voor een bijzondere prestatie, in een unieke setting samen met collega’s of relaties. Dankzij steun en inzet van bedrijven die meedoen en/of sponsoren zijn onze evenementen populair en dragen ze wezenlijk bij aan innovaties zoals de draagbare kunstnier.

Evenementenkalender

Liefhebbers van klassieke auto's die écht het verschil willen maken, komen naar de jaarlijkse Nierstichting Rally. En wie zich op de green graag van zijn beste kant laat zien, doet mee met de jaarlijkse Nierstichting Golfdag.

Wilt u samen met collega’s of relaties meedoen aan een evenement en de Nierstichting steunen? Ga voor een compleet overzicht naar onze evenementenkalender.

Download de flyer voor een overzicht van onze uitgelichte evenementen en acties in 2018.

Sponsor worden?

Wilt u een evenement een persoonlijk bedrijfstintje geven en financieel sponsoren of door inzet van kennis of middelen? Neem dan vrijblijvend contact op. Uw inzet en betrokkenheid wordt beloond met passende exposure. Samen met u bespreken we graag de mogelijkheden.