Geef meer dan een feest

Een nierziekte heeft een enorme impact op je leven en brengt veel onzekerheid met zich mee. Daarom zetten wij alles op alles om mensen met een nierziekte hun leven terug te geven. En jij kunt daarbij helpen.

Vraag een donatie als cadeau
Ken jij iemand met een nierziekte, of heb je zelf een nierziekte én heb je binnenkort iets te vieren? Denk aan je verjaardag, jubileum, huwelijk of nierverjaardag. Geef dan meer dan een feest en vraag een donatie als cadeau. Daarmee maak je jouw gelegenheid nog specialer, want zo helpen we samen nierziekten genezen. Het mooiste cadeau dat je kunt geven en krijgen!
Voor een donatiebox voor een uitvaart kun je hier terecht.

Fons

‘Ik heb alles wat ik nodig heb, veel nierpatiënten niet. Voor mijn verjaardag vroeg ik daarom een donatie voor de ontwikkeling van de draagbare kunstnier. Om mijn gasten te laten voelen dat het menens is, verdubbelde ik de opbrengst.’

Hoe werkt het?
Maak heel eenvoudig je persoonlijke actiepagina aan. Hier kan je vertellen voor wie en waarom jij mee doet. Stuur al je vrienden, familie en kennissen een link naar je persoonlijke actiepagina zodat ze direct een donatie kunnen doen.

Donatiebox aanvragen
Als je liever geen persoonlijke actiepagina wilt aanmaken, kan je er ook voor kiezen om alleen de donatiebox te bestellen. Deze kan je dan neerzetten op je feestje. Na afloop kun je de donaties storten op de rekening van de Nierstichting (NL70 INGB 0000 0880 00 ten name van Nierstichting Nederland te Bussum) of kiezen voor een eenmalige donatie via ons online donatieformulier.

Mijn gegevens

Mijn donatiebox

Wanneer wil je de donatiebox in huis hebben?

Als je de donatiebox binnen 3 werkdagen nodig hebt is het handiger om tijdens werkdagen even te bellen naar 035 697 8000.

Ik ontvang de donatiebox op

Lees hier ons privacy statement

Vragen?

Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Stuur een e-mail naar info@nierstichting.nl of bel 035 697 8000.