Bedrijven

Ga je de sportieve uitdaging aan met collega’s? Schrijf je dan nu in voor de 34e Dam tot Damloop, één van de grootste businesslopen ter wereld!

Beleef een unieke en sportieve ervaring en ren samen 5 of 10 Engelse Miles (8 of 16 km) of wandel 20, 27 of 42 km.

Wij bieden:

• Unieke startbewijzen voor het gewilde goede doelenvak
  • Een eigen actiepagina voor eenvoudige sponsorwerving
  • Nierstichting Running shirts met eigen bedrijfslogo
  • Promotie op social media (Facebook 90.000 likes)
  • Toegang tot het VIP-dorp en ontvangst in de Nierstichtingtent met hapje en drankje
  • Een prachtige medaille voor de geleverde prestatie en een mooie teamfoto als blijvende herinnering!

Prijs per deelnemer

De prijs per persoon is € 200. Waarvan € 50 inschrijfgeld is en minimaal € 150 voor sponsorwerving opgehaald moet worden.

Hierbij zijn er 2 mogelijkheden:

1. Je kiest ervoor om het sponsorgeld af te kopen. Het totale bedrag van € 200 wordt dan vooraf gefactureerd.
  2. Je kiest voor sponsorwerving via jouw speciale actiepagina. Het inschrijfgeld ter hoogte van € 50 wordt dan vooraf gefactureerd en het sponsorgeld achteraf. Indien er meer dan € 150 sponsorgeld wordt geworven, komt dit bedrag ten goede aan de Nierstichting. Verrekening met het inschrijfgeld is niet mogelijk.

Inschrijven of vragen?

Neem contact op met Lianne van Houten of bel 035 697 8004.