Nierstichting Golfdag

6 september 2018

Op donderdag 6 september vindt weer de feestelijke Nierstichting Golfdag plaats. Dit jaar spelen we wederom op de prachtige golfbaan van de Oosterhoutse Golf Club. De deelnamekosten voor een flight van vier personen bedragen € 750.

Sportief ontspannen

Samen met vrienden, zakenrelaties of collega’s geniet je van een exclusieve golfdag. In een informele en sportieve ambiance worden er 18 holes (Texas Scramble) gespeeld. Natuurlijk is er ook aandacht voor ontspanning en geniet je op deze dag van een goed verzorgde lunch, gezellige borrel en seated dinner.

• 10:00 uur: Ontvangst, inschrijving met broodjesbuffet
  • 11:15 uur: Woord van welkom door Tom Oostrom, directeur Nierstichting. Uitleg reglementen en baantoewijzing door Mary van Brussel
  • 12.00 uur: Start Shotgun
  • 17:30 uur: Verwachte binnenkomsten en borrel
  • 19:30 uur: Diner en veiling
  • 22:00 uur: Afsluiting

Meld je aan

Afgelopen jaren waren alle flights snel volgeboekt. Verzeker jezelf van een flight en meld je aan door een e-mail te sturen naar Yvonne Kaal.

Sponsoring

Wil je met je bedrijf ook bijdragen aan dit succesvolle, sportieve evenement? Wij bieden verschillende sponsormogelijkheden. Neem voor meer informatie contact op met Corinne Hamming of bel 035 697 8021.

Vragen?

Heb je vragen over de Nierstichting Golfdag? Stuur dan een e-mail naar Lot van Foreest of bel 035 697 8076.

Golfdag-2018