Tour de Gruyère

Démarrage voor de draagbare kunstnier

Fysieke grenzen verkennen en tegelijk het goede doel steunen? Dan is de fietstocht om het meer van Gruyère wellicht iets voor jou! We organiseren van 14 t/m 16 september 2018 een geheel verzorgd weekend naar Zwitserland. Op zaterdag 15 september rijden we, samen met voormalig wielrenner en ambassadeur van de Nierstichting Maarten Tjallingii, de sportieve fietsetappe Tour de Gruyère van 90 kilometer. Met deze etappe willen we zoveel mogelijk geld ophalen voor de draagbare kunstnier.

Eigen bijdrage

De eigen bijdrage voor je deelname aan de Tour de Gruyère is € 950 inclusief BTW. Dit is inclusief reis en verblijf, de voorbereidende fietsclinics en gezamenlijke fietstochten. Daarnaast vragen we je een streefbedrag van minimaal € 2.000 sponsorgeld in te zamelen. Als ondersteuning krijg je van de Nierstichting een eigen actiepagina met handige wervingstips.

Trap mee!

Als je je samen met Maarten Tjallingii wilt inzetten voor een betere toekomst voor nierpatiënten, meld je dan aan of vraag om meer informatie.