Fiets, wandel of ren van Dam tot Dam

Het Dam tot Dam Weekend is met 88.000 deelnemers het gezelligste en grootste sportieve weekend van Nederland!

Op zaterdag 19 september 2015 wandelen 17.000 wandelaars door de straten van Amsterdam naar Zaandam. Diezelfde avond rennen 15.000 sportievelingen de Damloop by night (8km) door de sfeervol verlichte straten van Zaandam.
Op zondag 20 september fietsen wielrenners en tourfietsers tijdens de Dam tot Dam FietsClassic hun eigen gekozen afstand. Ook gaan die dag 50.000 hardlopers van start vanuit de hoofdstad: ze rennen 10 Engelse Mijl (16 km) naar Zaandam. Ook jij kunt hier nu aan meedoen én met je sportieve prestatie er aan bijdragen dat de draagbare kunstnier er komt.

Hoe doe je mee?
Meedoen kan door je, alleen of samen met vrienden of collega’s, aan te melden voor het event en de afstand van jouw keuze. Elke deelnemer krijgt een startbewijs en een uniek Nierstichting sportshirt. Je begint je sportbelevenis met een feestelijke, gezamenlijke start waardoor je ook de kans krijgt de andere bevlogen deelnemers te ontmoeten. In ruil daarvoor betaal je inschrijfgeld (verschilt per event) om de onkosten te dekken. Ga vervolgens aan de slag met sponsorwerving en zamel ten minste 150 euro sponsorgeld in. Daarbij helpen we je met tips over sponsorwerving. Zo maak jij écht verschil en zorg je dat de draagbare kunstnier er komt.

Kijk hier voor meer informatie en aanmelden.