Veel dank aan onze held Willem

Willem (16) kreeg in september een donornier. Voor hem en zijn familie start, voorzichtig maar optimistisch, een nieuw leven. Willem verschijnt daarom niet meer in campagnes over de impact van dialyse. Wij vinden hem en zijn familie helden. En we bedanken hen voor alle inzet.

Willem speelde sinds 2013 een hoofdrol in onze campagnes. De 16-jarige nierpatiënt verscheen (met familie) in tv-commercials, op bill-boards en een aangrijpende documentaire. De boodschap was duidelijk: dialyse is geen leven, maar overleven. Afgelopen september kwam er gelukkig een donornier voor Willem. Daarom verschijnt hij niet meer in onze campagnes die gaan over de impact van dialyse op het leven van nierpatiënten. Wij vinden Willem en zijn familie helden, die ons motiveren en inspireren om nog meer te bereiken voor nierpatiënten.

De Nierstichting is Willem en zijn familie erg dankbaar voor hun grote inzet en langdurige betrokkenheid.

Geïnspireerd? Stuur een kaartje!

Heeft het verhaal van Willem jou geïnspireerd om nierpatiënten te steunen, of moed gegeven om zelf aan Willem te vertellen wat zijn inzet voor jou heeft betekend? Stuur dan een kaartje naar:
Willem Memerda
p/a Nierstichting
Postbus 2020
1400 DA Bussum.
Wij zorgen er voor dat je kaart bij hem komt!

Blijf op de hoogte!
Binnenkort verschijnt een nieuwe documentaire over Willem op nierstichting.nl/willem.