Wandel mee op de Rode Loper

Op zaterdag 16 april 2016 vindt een nieuw wandelevenement plaats: de Rode Loper. De Nierstichting organiseert het in samenwerking met de Nierpatiƫnten Vereniging Nederland. Elke stap op de Rode Loper is een stap richting de draagbare kunstnier, dus wandel mee!

De Rode Loper is een nieuw en uniek wandelevenement ten bate van de draagbare kunstnier, dat plaatsvindt op zaterdag 16 april 2016 in Het Gooi. Alle wandelaars starten én finishen op een Rode Loper en worden als een VIP onthaald. Aanmelden kan via rodeloper.nl.

VIP's lopen voor vrijheid en energie
De Nierstichting vindt iedereen die meedoet aan deze sponsorwandeltocht een Very Important Person. Elke stap op de Rode Loper, is een stap in de richting van de draagbare kunstnier! Dat is hard nodig, want dialyseren is zwaar. Jaarlijks overlijden 1.000 dialysepatiënten. Veel patiënten zeggen: dialyse is geen leven, maar óverleven. Daarom ontwikkelt de Nierstichting de draagbare kunstnier. Die geeft nierpatiënten weer de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Donaties voor de Rode Loper dragen bij aan de draagbare kunstnier. Deelname kost € 19,50 per persoon.

Fotoshoots en optredens
Deelnemers kunnen kiezen uit drie afstanden: 5, 10 en 20 kilometer. De start en finish zijn in het hart van Naarden. Op de prachtige wandelroutes door Het Gooi zullen we deelnemers onthalen als VIP, met speciale VIP-fotoshoots, optredens van bekende artiesten en versnaperingen.