Inschrijving open voor Rode Loper 2017

Op 22 april organiseert de Nierstichting samen met de NVN opnieuw de Rode Loper, een unieke wandeltocht door de prachtiger Gooise natuur. Deelnemers die zich aanmelden vóór 1 januari, ontvangen een sleutelhanger van onze ambassadeur en ontwerper Omar Munie.

De inschrijving voor het wandelevenement de Rode Loper is weer open. Het wandelevenement start in de Grote Kerk in Naarden. Van daaruit zijn in samenwerking met het Goois Natuurreservaat drie routes uitgezet, van 5, 10 en 20 km door de prachtige Gooise natuurgebieden.

Doel van de Rode Loper 2017 is geld inzamelen voor de draagbare kunstnier. En nierpatiënten (en hun naasten) laten ervaren dat zij er niet alleen voor staan. Dat is hard nodig. Dialyse redt levens, maar is ook loodzwaar - voor patiënten en hun naasten. De draagbare kunstnier die de Nierstichting ontwikkelt, geeft nierpatiënten weer vrijheid om een gewoon leven te leiden. De ontwikkeling is al ver, maar we zijn er nog niet. Daarom krijgen alle deelnemers van de Rode Loper een eigen actiepagina, om op een makkelijke en veilige manier geld in te zamelen.

Ruim 800 deelnemers liepen de Rode Loper in 2016.

Loop ook mee!

Loop ook mee, voor een bekende nierpatiënt of omdat je nierpatiënten een warm hart toedraagt. En draag bij aan de draagbare kunstnier. Dan rollen wij de rode loper voor je uit, en zorgen we voor een VIP-beleving. Met optredens, versnaperingen en verrassingen onderweg. Elke deelnemer die zich aanmeldt vóór 1 januari 2017, ontvangt een sleutelhanger van de Nierstichtingambassadeur en ontwerper Omar Munie.

Wegens succes herhaald

De Rode Loper op 22 april is de derde editie van het wandelevenement. Wegens het grote succes van de eerste editie in april 2016, organiseren de Nierstichting en de NVN een nieuwe editie in 2017. Onlangs vond ook de Kersteditie plaats, wat resulteerde in een hartverwarmende avond.