Wandel ook mee over de Rode Loper!

Loop je ook mee op zaterdag 22 april? Dan vindt in Naarden de Rode Loper weer plaats, het meest bijzondere wandelevenement van Nederland. Schrijf je in! We rollen de Rode Loper voor je uit en je wordt als VIP onthaald. Samen halen we geld op voor de draagbare kunstnier.

Op zaterdag 22 april 2017 organiseren de Nierstichting en de NVN het meest bijzondere wandelevenement van Nederland: de Rode Loper. In het rood gaan we op pad door het Goois Natuurreservaat. Vanaf het startpunt in de Grote Kerk in Naarden kun je kiezen uit drie heerlijke wandelroutes van 5, 10 of 20 km. Samen halen we geld op voor de draagbare kunstnier en laten we nierpatiënten ervaren dat zij er niet alleen voor staan.

Zelfde trots

Aan de eerste Rode Loper in 2016 deden verschillende mensen mee: jong en oud, fit of niet, teams en individuen. Ook nierpatiënt Fabian: "Iedereen had hetzelfde doel: laten zien dat je er bent voor elkaar. En we deelden dezelfde trots toen het resultaat bekend werd: € 95.000 voor de draagbare kunstnier!"

Jij bent een VIP

Iedereen die zich inzet voor de draagbare kunstnier, is voor ons een VIP. Dus leggen wij je tijdens de Rode Loper in de watten. Met entertainment, versnaperingen, een fotoshoot, BN'ers en nog veel meer. Het wordt een onvergetelijke wandeldag, samen met andere nierpatiënten en hun naasten, vol verrassingen en plezier.

Draagbare kunstnier

Elke stap op de Rode Loper is een stap richting de draagbare kunstnier. Die geeft nierpatiënten meer vrijheid. De ontwikkeling is ver, maar we zijn er nog niet. Daarom krijgen alle deelnemers van de Rode Loper een eigen actiepagina om geld in te zamelen. En blijven we lopen tot de draagbare kunstnier er is.

Wandel ook mee, schrijf je in op rodeloper.nl!