Lever je flessen in bij Coop!

Supermarktketen Coop steunt de Nierstichting vanaf 17 april, met een landelijke statiegeldactie. Als je lege flessen inlevert bij een van de 250 winkels van Coop, doneer je met één druk op de knop het statiegeld aan de Nierstichting. En Coop verdubbelt elke donatie. Lever dus je flessen in bij Coop!

'Doneer je statiegeld hier voor de draagbare kunstnier.' Dat staat op de posters en stickers bij de emballagemachines van Coop. En de supermarktketen verdubbelt elke donatie, want 'samen maak je het verschil'.

Sympathieke actie

'We zijn superblij met deze sympathieke actie', vertelt Corinne Hamming van de Nierstichting. 'En Coop zegt het precies goed: deze actie laat zien dat je samen, met donaties hoe klein ook, een groot verschil maakt voor nierpatiënten.'

En dat is hard nodig. Dialyse houdt nierpatiënten in leven, maar is loodzwaar. Voluit leven zit er niet in. Daarom zet de Nierstichting alles op alles voor de draagbare kunstnier; die geeft nierpatiënten hun leven weer terug.

Lever ook flessen in bij Coop

Er zijn in Nederland 250 supermarkten van Coop. Kijk voor een winkel bij jou in de buurt op Coop.nl.