Denk mee over nieuw platform!

Ben je (naaste van) een nierpatiƫnt? Denk dan mee over een nieuwe website, speciaal voor jou!

De Nierstichting en de Nierpatiënten Vereniging Nederland bouwen samen een nieuwe website voor alle mensen met een nierziekte en hun naasten. Vanaf begin 2018 vind je op dit platform alle betrouwbare informatie op een rij, over nierziekten, maar ook over de praktische en emotionele aspecten waarmee je te maken krijgt. En een plek waar je ervaringen uit kunt wisselen met anderen.

Om te zorgen dat het platform precies biedt wat (naasten van) nierpatiënten nodig hebben, zoeken we mensen die mee willen denken: over de indeling van de informatie en de eerste ontwerpen, maar ook over spelregels die je belangrijk vindt.

Je kunt op verschillende manier meedenken. We zetten online enquêtes uit, organiseren focusgroepen en 1-op-1 gesprekken. Vul het aanmeldformulier in, en kies waaraan je wilt meedoen. Afhankelijk van je keuze, ontvang je tot eind 2017 maandelijks een of meer uitnodigingen; het staat je vrij om vervolgens te kiezen of je deelneemt.

Ja, ik denk graag mee over de nieuwe website.