Nierstichting ontvangt opnieuw prachtige bijdrage van VriendenLoterij

Tijdens het Goed Geld Gala 2018 ontving de Nierstichting gisteren maar liefst € 1.227.507 van de VriendenLoterij. De VriendenLoterij schenkt dit jaar maar liefst een recordbedrag van 58,9 miljoen euro aan goede doelen die mensen helpen om mee te (blijven) doen in onze maatschappij.

Zij steunt in totaal 50 goede doelen, waaronder de Nierstichting.  Katja van Geffen, manager Zorg & Innovatie Nierstichting: "De trouwe steun die wij jaarlijks ontvangen van de Vriendenloterij helpt ons om onze ambities voor een beter leven van nierpatiënten sneller te bereiken. Hiermee zetten we in op het voorkomen van nierschade, innovatieve behandelvormen en het genezen van nierziekten. Zodat nierpatiënten hun leven terugkrijgen. We zijn de loterij en natuurlijk alle deelnemers die specifiek voor de Nierstichting meespelen met de VriendenLoterij heel dankbaar voor hun trouwe steun."

Meedoen voor de Nierstichting
Deelnemers van de VriendenLoterij kunnen zelf bepalen voor welk goed doel zij meespelen. Wil je ook meespelen met de VriendenLoterij voor de Nierstichting? Meld je dan aan op vriendenloterij.nl.

Foto: Namens de Nierstichting nemen Katja van Geffen (links), Manon Tjoa en Hilde de Rooij de cheque in ontvangst van VriendenLoterij ambassadeurs Lucille Werner en Wolter Kroes.