Direct naar inhoud

Wat jij kunt doen

Geef je mening

De Nierstichting is er van overtuigd dat het altijd beter kan. Ook ons eigen werk. Laat je stem horen: samen doen we het beter.

We zetten alles op alles voor een beter leven van nierpatiënten en om meer nierziekten te voorkomen. Dat kunnen we alleen dankzij steun van donateurs en vrijwilligers (de Nierstichting krijgt geen geld van de overheid). We zijn er van overtuigd dat het altijd beter kan. Dat geldt voor de behandeling van nierziekten, maar ook voor ons werk en onze organisatie.

Ben je donateur of vrijwilliger voor de Nierstichting? Dan horen we graag je mening over de Nierstichting en wat we kunnen verbeteren. Schrijf je in voor het Nierstichting Panel!

Zo help je onze organisatie te verbeteren, communicatie te verhelderen en steun van donateurs en vrijwilligers te behouden. Dat draagt bij aan ons werk in de toekomst, en een beter leven van nierpatiënten.

Zo werkt het Nierstichting Panel

Elke donateur en vrijwilliger van de Nierstichting kan zich inschrijven voor het Nierstichting Panel. Je ontvangt dan maximaal zes keer per jaar een uitnodiging om mee te doen aan een vragenlijstonderzoek. Je deelname is waardevol, maar niet verplicht. Komt het een keer niet uit, dan doe je een volgende keer weer mee.

Schrijf je in

Open de e-mail die je ontvangt: daarin vind je de bevestiging én een wachtwoord om in te loggen. Bewaar deze e-mail goed!
Ga naar de inlogpagina en vul eenmalig enkele vragen in over jezelf.
Je hebt je inlogcode en wachtwoord niet nodig om mee te doen, maar wel om je gegevens te bekijken of wijzigen.

Het Nierstichting Panel onderzoekt verschillende onderwerpen. Van varianten van een campagne die op stapel staat, tot je mening over onze service en je wensen, motivatie en persoonlijke waarden. Wij zorgen dat je alléén uitnodigingen ontvangt voor onderzoek dat relevant voor je is.

Gegevens bekijken, wijzigen of uitschrijven

Ben je al lid van het Nierstichting Panel en wil je je gegevens bekijken of wijzigen? Dat kan.

• Ga naar de inlogpagina.
  • Log in om je gegevens te zien, of te wijzigen.
  • Wil je niet meer deelnemen aan het Nierstichting Panel? Schrijf je dan uit.

Je wachtwoord staat in de e-mail die je hebt ontvangen ter bevestiging van je inschrijving in het panel. Wachtwoord kwijt? Ga naar de inlogpagina en vraag je wachtwoord op.

Privacy

Op de persoonlijke gegevens en resultaten van het panel is de privacywetgeving van toepassing. Alle gegevens die je verstrekt, behandelt de Nierstichting vertrouwelijk.
Je persoonsgegevens zijn goed beveiligd. De Nierstichting deelt je gegevens nooit met derden, en gebruikt ze niet voor verkoopdoeleinden. Zie ook privacy statement Nierstichting.
De Nierstichting verwerkt de vragenlijsten van het Nierstichting Panel anoniem. De Nierstichting gebruikt de uitkomsten van panelonderzoeken alleen ter verbetering van onze organisatie, campagnes en communicatie.

Heb je vragen over het Nierstichting Panel, neem dan contact op via panel@nierstichting.nl.