Direct naar inhoud

Wat jij kunt doen

Kom in actie

Is een sponsorloop jouw ding, bak je graag koekjes of dans je liever? Doe wat je energie geeft, en zet het in voor nierpatiënten.

We zetten alles op alles om nierziekten in de toekomst te genezen, de wachtlijst voor donornieren korter te maken en nierziekten te voorkomen.
Jij kunt op jouw manier ook op leuke wijze bijdragen aan een beter leven voor nierpatiënten!

Doe mee aan een sportief event

Maak grote stappen voor nierpatiënten en doe mee aan een van onze sportieve events zoals de Dam tot Dam, Zevenheuvelenloop of MudMasters en haal zo veel mogelijk sponsorgeld op. Bij aanmelding krijg je een startbewijs, een uniek sportshirt en een actiepagina voor je sponsorwerving. Hier vind je een compleet overzicht van onze evenementen.

Lekker bakken!

Houd je van een lekkere uitdaging? Bak dan de heerlijkste zoete, maar ook zoutbewuste koekjes en laat iedereen weten dat minder zout eten belangrijk én net zo lekker is! Door de koekjes te verkopen, draag je ook nog eens bij aan een beter leven voor nierpatiënten. Bak je mee?

Organiseer je eigen actie

Natuurlijk kun je ook jouw heel eigen actie organiseren, zoals een benefiet of statiegeldactie. De actiesite kan je hier bij helpen: hier maak je in een handomdraai je eigen actiepagina waarmee je naar wens andere deelnemers kunt uitnodigen, en veilig en gemakkelijk mensen jouw actie kunt laten sponsoren. Klik op start een eigen actie bij actie.nierstichting.nl/doe-mee.

Tips en tools
We helpen je graag bij jouw actie. Daarom kun je gebruikmaken van stickers, het actielogo, donatieboxen en sponsorenveloppen zodat iedereen kan zien waar jij je voor inzet. Hier vind je een overzicht van materialen. Vind je het lastig om te bedenken hoe je sponsors kunt werven? Kijk dan eens naar deze tips.