Direct naar inhoud

Wat jij kunt doen

Speel mee in de VriendenLoterij

Win altijd: speel mee in de VriendenLoterij! Je maakt kans op prachtige prijzen én steunt de Nierstichting!

De VriendenLoterij steunt maatschappelijke initiatieven die mensen met onvoldoende middelen of mogelijkheden een steuntje in de rug geven. Zo kunnen zij voluit meedoen in de samenleving en een volwaardig leven leiden. Ook steunt de VriendenLoterij mensen in hun ambitie om een bijdrage te leveren aan de maatschappij (zie ook vriendenloterij.nl).
Het leuke is dat je kunt kiezen om mee te spelen voor de Nierstichting als goed doel. Dan gaat de helft van je inleg rechtstreeks naar de Nierstichting. Je speelt mee voor €13,25 per lot per trekking, inclusief Jackpotbonus à €0,50 per trekking. Voor deelnemers zonder Jackpotbonus bedraagt de lotprijs €12,75.

In de VriendenLoterij is je mobiele nummer je lotnummer. Iedere trekking maken deelnemers kans op ruim honderdduizend prachtige prijzen. Zoals een Volkswagen Polo én € 10.000 (indien je meespeelt met de Jackpotbonus), een grote geldprijs, fantastische vakanties of vele andere mooie keuzeprijzen?

Elke maand kans maken op honderdduizend prijzen? Koop nu een lot en speel mee voor de Nierstichting.

Speel mee in de Lotto

Nierstichting - Nalatenschap