Direct naar inhoud

Dipak

DIPAK Consortium: Developing Intervention strategies to halt Progression of Autosomal Dominant Polycystic Kidney Disease

DIPAK consortium

Het DIPAK-consortium  is één van de onderzoeksconsortia die met subsidie van de Nierstichting in Nederland zijn gestart. In 2011 is het opgericht door vier universitaire medische centra (Groningen, Leiden, Nijmegen en Rotterdam). Dit consortium is een samenwerkingsverband op het gebied van cystenieren onderzoek.

Klinische studies

Op deze website kun je meer lezen over cystenieren en het onderzoek dat hiernaar gedaan wordt. Ook kun je je eventueel aanmelden als deelnemer aan een onderzoek.

Onderzoek cystenieren

Dit consortium is een samenwerkingsverband op het gebied van cystenieren onderzoek. Doel van het DIPAK consortium is het zoeken naar mogelijke behandeling om ziekteverergering van cystenieren tegen te gaan.

Professionals en links

Op deze pagina staat uitleg over het consortium voor professionals. De pagina is uitsluitend bedoeld voor professionals en is in het Engels opgesteld.

Contact

Heb je naar aanleiding van het lezen van deze site vragen of opmerkingen of wil je deelnemen aan één van beide onderzoeken , vul dan het formulier in. Het DIPAK Consortium zal dan contact met je opnemen.