Word Smaakpartner

Op dit moment heeft 1 op de 10 mensen in Nederland chronische nierschade. Vaak zonder dit zelf te weten. Te veel zout eten kan de nieren beschadigen. Eenmaal opgelopen nierschade kan niet meer worden hersteld.
smaakmakers

Jij kan als Smaakpartner een product of dienst in de strijd gooien tegen teveel zout. Samen met andere Smaakpartners zoals Scelta Inside, Koppert Cress, Gastronomixs, Verstegen, Tromp & Rueb en SVH maken we Nederland bewust dat minder zout voor meer smaak staat én voor gezonde nieren.

Lees meer op samensmaakmaken.nl.

Wat is een Smaakpartner?
Smaakpartners zijn professionele bedrijven op het gebied van voedsel, die meewerken met de Nierstichting om echt stappen te zetten op het gebied van zoutbewuster eten. Deze partners werken vanuit ‘Meer smaak, gezonde nieren’ en willen meewerken aan de bewustwording bij het Nederlandse publiek om minder zout te eten.

Wat levert een Smaakpartnerschap jou op?

• Vergroting van de zichtbaarheid van jouw dienst of product in ons netwerk van consumenten, (horeca) professionals en culinaire vakopleidingen die een gezonde levensstijl willen stimuleren. Inspireer de jonge chef!
  • Je komt in een netwerk van collega-Smaakpartners waardoor je jouw doelgroep en achterban kunt vergroten en je netwerk kunt verbreden.
  • Je wordt zichtbaar op samensmaakmaken.nl, een platform voor restaurants, partners en culinaire vakopleidingen.
  • Als Smaakpartner trek je samen met ons op in een langlopende, Smaakmakende campagne. Denk onder meer aan zoutchallenges: kookwedstrijden met minder zout en meer smaak. Bijvoorbeeld op de Horecava en Gastvrij Rotterdam.
  • Je product of dienst wordt zichtbaar in ons netwerk van consumenten en professionals die een gezonde levensstijl toejuichen.
  • En natuurlijk komt jouw organisatie in gemeenschappelijke nieuwsbrieven, magazines en op sociale media.
Contact Smaakmakers

Meer weten over smaakpartner worden

Neem contact op met Isabelle van Waesberge en laat je uitgebreid voorlichten over de mogelijkheden. Of neem alvast een kijkje op samensmaakmaken.nl.

Dit zijn onze Smaakpartners

Word ook smaakpartner