Samenwerking Tromp & Rueb en Nierstichting zichtbaar op azijnflessen

Een van onze partners is azijnbrouwer Tromp & Rueb. Onze gezamenlijke boodschap ‘minder zout, meer smaak’ is vanaf nu ook te vinden op de flesetiketten van de verschillende azijnen die Tromp&Rueb aanbiedt in de supermarkt.

Door een scheutje azijn toe te voegen aan je gerecht, heb je minder zout nodig. Azijn geeft gerechten een lekkere bite en versterkt de smaak van andere ingrediënten. Een samenwerking tussen Tromp&Rueb en de Nierstichting kon dan ook niet uitblijven.

Tromp & Rueb: ‘Er is een wederzijdse chemie, waardoor er enorm veel energie ontstaat in de samenwerking. Wanneer mensen het geheim van azijn ontdekken, hopen wij dat dit ze stimuleert om met minder zout te koken. Daarom dragen wij ons Nierstichting-partnership uit op onze etiketten.’
Samen maken we ons sterk voor minder zoutconsumptie in Nederland. Door de krachten te bundelen in onder andere kennis en inspiratie. Een prachtige samenwerking dus, waar we trots op zijn.