Mijn eenmalige gift sinds 1 juni hét alternatief voor de acceptgiro

Sinds 1 juni 2023 bestaat de Acceptgiro niet meer. De banken verwerken geen acceptgiro’s meer. Daarom ontvang je van ons voortaan Mijn eenmalige gift. Dit is hét alternatief voor de Acceptgiro van alle goede doelen. Met Mijn eenmalige gift kun je net zo makkelijk en vertrouwd een eenmalige gift aan ons overmaken.

Hoe werkt Mijn eenmalige gift?
Je kunt Mijn eenmalige gift op twee manieren gebruiken:

• Stuurde je in het verleden de ingevulde Acceptgiro op aan je bank?
    Dan kun je nu Mijn eenmalige gift invullen en in de bijgevoegde antwoordenvelop direct naar ons opsturen. Je hoeft deze dus niet meer naar je bank te sturen.
  • Gebruikte je de Acceptgiro om de betaalinformatie over te nemen voor internetbankieren? Dan kun je de informatie van Mijn eenmalige gift overnemen door de QR-code te scannen met een mobiele telefoon óf door de gegevens handmatig in te voeren in de internetbankieren omgeving.

Daarnaast is het uiteraard ook mogelijk om ons structureel met een bedrag te steunen. Dit kan door contact op te nemen met onze donateursservice via 035 697 8055 of door het online donatieformulier in te vullen.

Wil je graag meer informatie over Mijn eenmalige gift?

Mijn eenmalige gift