Nierstichting en LifeSocks vragen samen aandacht voor nierziekten

Nierstichting en LifeSocks bundelen de krachten tegen nierziekten door in te zetten op meer bewustwording rondom dit thema. Met de verkoop van vrolijke LifeSocks willen zij zoveel mogelijk donaties ophalen voor de Nierstichting. Op deze manier dragen we bij aan het voorkomen, beter behandelingen en genezen van nierschade.

Je nieren zijn van levensbelang en onmisbaar voor een gezond en fit leven. De Nierstichting strijdt voor gezonde nieren voor iedereen. Krijg je (in je omgeving) met nierziekten te maken, dan zet de Nierstichting zich ervoor in om dit draaglijker te maken. Naast informatie en steun in het dagelijks leven, investeert de Nierstichting ook fors in onderzoek en innovatie en wordt er gestreden voor een kortere wachtlijst en meer succesvolle transplantaties. Om impact te kunnen blijven maken én dit te vergroten, is de samenwerking aangegaan met LifeSocks.

LifeSocks is het sokkenmerk dat zich inzet voor de maatschappij. Alle sokken worden ontworpen voor een goed doel en 10% van het aankoopbedrag gaat naar dit doel. Voor de Nierstichting zijn twee paar sokken ontworpen: een heerlijke Kruidentuin en vlammende Peper Niertjes, die een knipoog zijn naar het logo van de Nierstichting. De Nierstichting LifeSocks moedigen aan om voortaan vaker met verse kruiden en specerijen te koken en het zout wat vaker achterwege te laten. Dat is goed voor je nieren en ook nog eens erg lekker!

Isabelle van Waesberge, Relatiemanager Partnerships van de Nierstichting, zegt over de samenwerking met LifeSocks: ''Vanuit de Nierstichting vinden we het geweldig als bedrijven zoals LifeSocks in actie komen voor de Nierstichting. Hierdoor dragen zij bij aan een belangrijke missie van de Nierstichting, gezonde nieren voor iedereen.''
Oprichter van LifeSocks, Bart Koomen, kijkt erg uit naar de samenwerking: ‘'Met LifeSocks wil ik er op een laagdrempelige manier voor zorgen dat de Nierstichting nog meer mensen kan bereiken, zodat steeds meer mensen weten hoe je het beste voor je nieren kunt zorgen. Ook hoop ik dat, door 10% van ieder paar verkochte sokken aan hen te doneren, we bijdragen aan gezonde nieren voor iedereen.''

Zet je ook in voor de strijd tegen nierziekten en koop jouw paar Nierstichting LifeSocks via lifesocks.nl.