4Daagse van 16 tot en met 19 juli 2024

Wandel mee voor gezonde nieren voor iedereen.
Nijmeegse 4daagse 2024

Heb jij een ticket weten te bemachtigen voor de 4Daagse en wil je meewandelen voor gezonde nieren voor iedereen? Maak een persoonlijke actiepagina aan.

Waarom de Nierstichting
1,7 Miljoen Nederlanders hebben nierschade. En dit aantal neemt toe. Nierschade is verraderlijk, want vaak merk je het pas als het te laat is. Zelfs lichte nierschade zorgt voor vervroegd overlijden. Als we nu niets doen, wordt het straks wereldwijd doodsoorzaak nummer 5. Dagelijks strijden veel mensen tegen toenemende nierschade: patiënten, hun familie, nierdonoren, collectanten en donateurs, onderzoekers en artsen. Omdat het veel levens ernstig beïnvloedt. De Nierstichting zet alles op alles om nierschade te voorkomen, behandelen en genezen. Steun deze strijd, en wandel mee voor de Nierstichting.

Wat gebeurt er met de opbrengst
Je nieren zijn van levensbelang. Daarom strijdt de Nierstichting voor gezonde nieren en voor nierpatiënten. Wij helpen je om je nieren gezond te houden. Met oplossingen om nierschade te voorkomen. En als je nieren ermee stoppen, doen wij er alles aan om het leven met een nierziekte draaglijker te maken.
We strijden onvermoeibaar door voor een betere behandeling, meer succesvolle transplantaties en de genezing van nierziekte. Ook stimuleren en investeren we fors in innovatie en onderzoek. Zodat iedereen met een nierziekte zijn leven terugkrijgt. Want: je nieren zijn je leven. Jouw leven.

Verhalen van deelnemers

Vragen
Heb je nog vragen? Stuur een email naar actie@nierstichting.nl. We helpen je graag verder.