Direct naar inhoud

Voortleven

Maak verschil voor het leven

Gratis magazine Voortleven

Heeft u er al eens bij stilgestaan hoe u wilt voortleven? In het gratis magazine Voortleven leest u er meer over én:

• over Bram van Opstal die zijn overleden dochter Floor wil laten voortleven.
  • hoe wij investeren in onderzoek en hoe onze ambassadeurs Petra Laseur en Rudolph van Veen, bijdragen aan een beter leven voor nierpatiënten.
  • én hoe u kunt besparen op een testament.

'Probeer er iets moois van te maken'

Floor, de dochter van Bram van Opstal, wordt geboren met zware nierproblemen. De eerste jaren van haar leven staat ze onder intensieve controle. Als blijkt dat ze ook een hersentumor heeft, gaat ze snel achteruit. In mei 2016 overlijdt ze, drie jaar oud.

Nalaten aan de Nierstichting

Fabian zit 40 uur per week vast aan een dialyseapparaat. "Voor mijn zoon Dirk, die ook cystenieren heeft, hoop ik op een echte oplossing."  Dialyse is zwaar en voluit leven met zijn gezin zit er niet in. Daarom zet de Nierstichting alles op alles voor nierpatiënten. Iedere nalatenschap aan de Nierstichting draagt bij aan het leven van nierpatiënten - voor 't leven van deze en opvolgende generaties.

'Via mijn testament kan ik anderen helpen'

Eefje van ’t  Rood verloor haar man, dochter en schoonzoon aan nierziekten. Via haar nalatenschap wil ze de steun die zij kregen, doorgeven.

Contact

Benieuwd naar praktische informatie en mogelijkheden rond nalaten? Daarvoor kunt u terecht bij Cindy Letschert, tel. 035 6978074. Of vul het formulier in.

Uitzending De Nalatenschap

Op zondag 20 november 2016 werd een aflevering van de serie De Nalatenschap op SBS6 uitgezonden. In deze aflevering staat Hetty Meijer centraal, een bijzonder mens met de wens om haar erfenis aan de Nierstichting na te laten.

Nierstichting - Nalatenschap

Ik ga akkoord